Кошторис ОСББ
З метою навести порядок в багатоквартирних будинках активні мешканці, користуючись положеннями Закону України, створюють об'єднання співвласників (ОСББ). Це - юридична особа, утримувати і керувати спільним майном: під'їздами, підвалами, інженерним обладнанням та прибудинковою територією. Це неприбуткова організація, мета якої не отримання доходу, а належне утримання та обслуговування будинку та забезпечення дотримання прав мешканців на володіння і використання спільного майна. В даній статті розглянемо, що таке кошторис ОСББ
Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови
Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно ДСТУ Б Д.1.1-1 діє до: 2013 використовуючи нормативні цінові показники.
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
Ключовий документ, який регламентує діяльність ОСББ - Статут, а управління здійснюється загальними зборами, правлінням ОСББ та ревізійною комісією. Звісно, для діяльності ОСББ необхідні гроші. Надходять вони з оплат, які здійснюють власники житла. А ось розподіляються згідно з кошторисом, про який поговоримо докладніше.
Кошторис ОСББ - регламентує фінансову діяльність ОСББ
Законодавство України та Статути ОСББ вимагають, щоб отримання та визначення напрямків витрачання коштів відповідали кошторису, затвердженому загальними зборами співвласників. Звичайно, можливо витрачання коштів, затверджене окремим протоколом зборів, однак це більше стосується будь-яких непередбачених, незапланованих витрат. Кошторис - обов'язковий документ, який регламентує фінансову діяльність ОСББ. Ані її розробник, ані форма не визначені законодавством, тому Об'єднання співвласників може скласти її самостійно (при наявності фахівця), або скористатися послугами кошторисної організації або інженера-кошторисника.
Відповідальність за підготовку кошторису несе правління ОСББ, її експертизу здійснює ревізор (або ревізійна комісія), а затверджують загальні збори. Такий порядок передбачений Законом України і типовим Статутом ОСББ. Переважно кошторис складається на 1 рік, хоча загальні збори можуть вирішити встановити і більші чи менші терміни: місяці, квартали, півріччя або роки.
Будь-який кошторис ОСББ складається з двох частин: доходи і витрати. Доходи ОСББ можуть складатися як з оплат співвласників, так і надходити з інших джерел: позик, добровільних внесків, банківських відсотків та ін. Яким би не було джерело доходу, кошти повинні витрачатися на реалізацію цілей, передбачених Статутом. Вони не можуть бути розподілені серед співвласників, членів правління або інших осіб.
Статті витрат передбачають проведення ремонтних робіт і утримання будинку, комунальних послуг, оплату праці управителя (за наявності) та інше, що передбачено Статутом або вирішено загальними зборами.
Array
Cхожі статті
Ремонт квартири. Як правильно підготуватися.
05.03.2017
Кошторис на ремонт під’їзду
11.10.2023
Що включає в себе ремонт під ключ
25.11.2016