Кошторис на ремонт офісу
Потрібно відзначити, що ремонт офісного приміщення відрізняється від ремонту будь-якого іншого. Річ у тому, що в офісі завжди працює велика кількість співробітників. Однак територія для них обмежена. Це обумовлює особливості комунікацій, наприклад, телефонних та інтернет мереж. Найчастіше кошторис на ремонт офісу створюють ще на стадії проектування офісу.
Складання кошторисної документації згідно вимог Настанови
Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно ДСТУ Б Д.1.1-1 діє до: 2013 використовуючи нормативні цінові показники.
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
Спочатку на об'єкт виїжджає фахівець від компанії, яка буде займатися будівельними роботами. Тут же починається створення кошторисної документації. Як правило, замовник диктує свої умови при облаштуванні офісу. Завдання фахівця – оцінити кожну складову у вимогах замовника. Якщо є проект, то підрядник знайомиться з ним.
Під час етапу узгодження підрядник також вносить зміни до кошторисної документації. У зв’язку з тим, існують певні норми та вимоги, всі роботи в обов'язковому порядку узгоджуються з ними. Зрештою, необхідно визначити, яким буде офіс в кінці робіт. Примітно, що на даному етапі усуваються всі розбіжності, які можуть мати місце між підрядником і замовником.
Як тільки замовник затвердить технічне завдання, можна починати складати кошторис на ремонт офісу. Важливо, щоб у кінці робіт відхилення від кошторисної документації становили не більше десяти відсотків. Вважається, що такий показник – оптимальний. Але, як показує практика, кошторис створюється з великим ступенем точності. У деяких випадках вдається навіть заощадити кошти.
Як для підрядника, так і для замовника при поточному ремонті офісу потрібен кошторис. Особливо важливий він при капітальному ремонті. Так, кошторисна документація є генеральним планом для виконання робіт. По ній замовник сплачує кошти підряднику за роботу. Найчастіше кошторис є невіддільною частиною договору, який підписують підрядник і замовник.
Правила говорять, що кошторис має бути в обов'язковому порядку оформлений як фінансовий документ. Замовники прекрасно розуміють, що кошторис включається в операційні витрати компанії. В результаті це може відбитися на собівартості продукції, що випускається, а також на вартість послуг.
Якщо вам потрібен кошторис на ремонт офісу або іншого приміщення нежитлового типу, необхідно ознайомитися з різними кошторисами на нашому сайті. Замовити кошторисну документацію можна прямо зараз.
Array
Cхожі статті
Що включає в себе ремонт під ключ
25.11.2016
Кошторис на ремонт кімнати
11.10.2016
З чого почати капітальний ремонт?
05.06.2019